السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

قنات .شاهکار ایرانی

  مشهور ترین قنات های ایران

آشنایی با  یازده شاهکار ایران که به ثبت یونسکو رسیده :


  ادامه مطلب ...

هشتم شوال . یوم الهدم بقیع


هشتم شوال سالروز تخریب  قبور ائمه بقیع علیهم سلام .


نتیجه تصویری برای هشتم شوال

 

ادامه مطلب ...

هفته عفاف وحجاب

            با سلام         و گرامی داشت هفته عفاف . حجاب از مسلمات دین و بر مرد وزن مسلمان لازم است که  بدن خود را از نا محرم   بپوشانند. حریم عفاف را رعایت نمایند . ما که خود را پیرو اهلبیت می دانیم نبایستی به گرامی داشت هفته حجاب  اکتفا نماییم. بلکه خود وخانواده ها مان را موظف به رعایت حجاب نموده . عملا محجوب باشیم.


عضو دفتر استفتائات آیت‌الله خامنه‌ای گفت: برای پوشش شرایطی ذکر شده ازجمله اینکه برجستگی‌های بدن مشخص نباشد. در مورد ساپورت، این‌گونه است که تمام هندسه‌ بدن مشخص است؛ بنابراین حجاب کاملی نیست ....

 

ادامه مطلب ...

خدا حافظ قهرمان

سید امیر دانیالی در منزل ابدی آرام گرفت

 *امیر دانیالی قهرمان ناشنوا ی کاراته  واز دوستان  و هم کلاسی های فرزندم محمدحسن موحدی  بود. با رفتنش  ما را نیز داغدار کرد. خداوند به پدر ومادرش صبر وسلامتی  عنایت و  روح مرحوم امیر را غریق رحمت واسعه خود نماید*

وداع باشکوه بوشهری‌ها با قهرمان المپیک/ خداحافظ قهرمان

خبرگزاری فارس: وداع باشکوه بوشهری‌ها با قهرمان المپیک/ خداحافظ قهرمان


 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید امیر دانیالی کاپیتان تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران سه‌شنبه هفته گذشته در مسیر بازگشت از اردوی تیم ملی در اراک در محور اراک به قم به همراه دو ملی‌پوش دیگر دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست داد.

ادامه مطلب ...

عید فطر مبارک

   نتیجه تصویری برای فطر

                                با سلام و ارزوی قبولی نماز وروزه وعبادات   وشب زنده  داریها . پیشا پیش عید سعید فطر را به شما هم ولاتی  ها گرامی  . همه مسلمانان و محبان اهلبیت ع تبریک و تهنیت عرض می نمایم . توفیق بندگی و اطاعت خداوند . سلامتی وطول عمر با برکت برای همه  شما عزیزان خوانم . طبق اعلام دفتر رهبری حداقل فطریه برای هرنفر هفت هزار تومان . وهمچنین دفتر امام  جمعه بوشهر حداقل شش هزار تومان برای زکات فطر هر نفر اعلام شده است.