السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

مدافعان حریم آل الله

در چند سال اخیر با توجه به ظهور گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه گروهی از جوانان عاشق اهل بیت علیه السلام به دفاع از حرم آل الله در این کشورها پرداخته‌اند. در روزهای اخیر تعدادی از مدافعان حرم به شهادت رسیدند.خداوند به مدافعان حرم پیروزی . ودشمنان اهل بیت را خوار وذلیل بگرداند
 
ادامه مطلب ...

خاطراتی از حاج آقا قرائتی

از «علم» تا «فهم» دین

 یک  بار رفتم خونه پدر سه تا شهید. یه خرده احوالپرسی کردم. گفتم کجا وضو بگیرم؟

   گفتش که دو سه تا پله باید بری پایین.

رفتم وضو گرفتم. دیدم پیرمرد حوله آورده.

گفت: حوله آوردم دست و صورتت رو خشک کنی.
گفتم: حدیث داریم اگر وضو گرفتید و [جای وضو رو] خشک نکنید، ثوابش سی برابره!
پدر سه تا شهید جواب داد: حدیث نداریم که اگر یه پیرمرد با درد پا برات حوله آورد خیطش نکن؟!

گفتم من علم دین دارم، فهم دین ندارم.

 

ادامه مطلب ...

میلاد باسعادت امام حسن عسکری ع مبارک

باسلام

میلاد با سعادت یازدهمین اختر تابنک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه سلام  مبارکImage result for ‫امام حسن عسکری زندگینامه‬‎


خداوند را  بحق این مولود قسم می دهیم .که در فرج فرزندش حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه

تعجیل  فرماید . صلح و آرامش به جهان اسلام بازگردد.

 

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری فعالیتهای فرهنگی روستا

با سلام

 شاه عبدالله روستایی است که  اهالی آن بخصوص قشر جوان  وعاشق اهل بیت .به برکت وجود امامزاده عظیم الشان  شاه عبدالله بن محمد باقر علیهما سلام  . همیشه دربرگزاری مراسم  های مختلف مذهبی . فرهنگی و ملی پیش قدم بوده. بطوری که از اوایل انقلاب اسلامی  که هیچ نوع وسایل تصویر برداری و دوربین در محل وجود نداشت . بطور مرتب تظاهرات وراهپیمایی به مناسبت های مختلف انجام میگرفت وهمه شرکت می کردند. در ادامه بخشی از تصاویر فعالیت ها ی آستانه مبارک حرم مطهر و حضور در صحنه مردم شهیدپرورمنطقه شاه عبدالله   که توسط   آقای امین خادمی از واحد فرهنگی حرم مطهربرداشت شده. را مشاهده نمایید :

Image result for ‫شاه عبدالله‬‎    

ادامه مطلب ...