السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

نوزدهم دی

        باسلام و عرض ادب

     نوزدهم دی سال روز قیام  خونین مردم قم و اعتراض به مقاله منتشره توسط روزنامه اطلاعات علیه امام خمینی وشروع قیام وانقلاب اسلامی.را گرامی داشته و بر ارواح مطهر امام وشهدا درود می فرستیم. 

سایت حوزه:

.روز نوزدهم دی ماه، یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد. 19 دی سالروز قیام خونین مردم قم است؛ همان روزی که در تاریکی استبداد و ستم روزنه ها را به سوی روشنایی گشود و روند انقلاب را به گونه ای شکل داد که طومار دو هزار و پانصد ساله نظام شاهنشاهی در مدت زمان کوتاهی در هم پیچیده شود. این روز بزرگ و به یاد ماندنی را گرامی می داریم و بر شهیدان و ایثار گران این حماسه جاوید درود می فرستیم . 

ادامه مطلب ...

صحنه حضور

         با سلام و عرض ادب  و احترام

      دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهل سالگی این نظام  .با برنامه های سیا وموساد واجرای منافقین و فریب خوردگان . وسوسه تغییر نظام را در سر داشتند. که با هوشیاری ملت شریف ایران و حضور بموقع در صحنه دفاع از حریم ولایت  . بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر اب نمودند.  البته ملت به وضع موجود راضی نبوده.  ولی به هیچ وجه این مملکت شیعه را  با تمام کمبودها وضعف معیشتی که دارد. حاضر نخواهد شد که  تقدیم آمریکا کند.  خدا نکند آن روز را که ایرانی با غیرت .دست از یاری فرزند زهرا  س  بردارد. و   این کشور مستقل را به بیگانه بسپارد. البته مسئولین و دولت هم باید از این اعتراضات درس گرفته  وفاصله خودرا با ملت  زیاد ننماید. برنامه های پنج ساله را درست اجرا نمایند. یا در اجرای برنامه تعلل ننموده . یا تغییراتی ندهند.که عواقب آن . بیکاری وعدم اشتغال پایدار جوانان. کمبود درامد اقشار آسیب پذیر. وجود تبعیض در توزیع امکانات و تسهیلات و....باشد. یکی برای اشتغال نیاز به یک وام بیست میلیونی دارد. چه برنامه ها وبازی های که سرش در نمیارن. به یکی هم وام چند میلیاردی می دن بدون اخذ وثیقه لازم .بعدش هم فرار می کنه بهش دسترسی ندارن. این تبعیض ها هم باعث عقب افتادن کشور و عدم توسعه می شود.در نتیجه یک روز این زخم دهن باز میکند وچرکی میشودو آلودگیش همه جا را میگیرد..

جرم کلاه برداری


         دانستنی های حقوقی - جرم کلاه برداری



آنچه باید در مورد جرم «کلاهبرداری» و مجازات آن بدانید!

  ادامه مطلب ...

خاطره

این خاطره از کانال احمد توکلی انتخاب شده که نوشته است:

زمانی که شهید رجایی رئیس جمهور بود در یک زمستان همراه با آقای بهزاد نبوی به منزل ایشان رفتیم. بخاری ارج در منزل بود اما دیدیم بخاری خاموش است و شهید رجایی با همان کاپشن قهوه‌ای آمد. وقتی سوال کردیم، گفت کوپن نفت ما تمام شده، ولی با چایی و کشمش از شما پذیرایی می‌کنیم تا گرم شوید. شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور حاضر نبود بیش از کوپن نفت خودش مصرف کند اما برخی افراد امروزه اسکی روی آب می روند و انتظار دارند مردم حرف آنها را بپذیرند.  ادامه مطلب ...

دولت ومعیشت مردم

        با سلام وعرض ادب واحترام

          ملت  ایران وفادار به نظام اسلامی در عرصه های مختلف امتحان خود را داده اند. انواع سختی ها را برای حفظ استقلال ایران اسلامی و تمامیت ارضی کشور بجان خریده اند. آنچه که در توان داشته مالی وجانی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نثار کرده اند. انواع تحریم هارا تحمل نموده.   و دل به وعدهای دولت تدبیر وامید خوش کرده .که با برجامش گره از اشتغال جوانان و معیشت ملت بازنماید.حال با گذشت قریب پنج سال . روز بروز با آمارهای بیکاری ومشکلات معیشتی واجتماعی نگران کننده  مواجه می شود.جا دارد. که مسئولین فکری بکنند. واعتراضات بحق مردم را نادیده نگیرند. وبرای خروج از بحران اجتماعی. وجلو گیری از گسترش اعتراضات خیابانی  در لایحه بودجه وافزایش قیمت های پیش بینی شده تجدید نظر نماید.و در ایجاد کسب وکار و رونق اقتصاد مقاومتی جدیت نمایند.نگذارند دشمنان جمهوری اسلامی از این وضعیت سو استفاده نموده و آشوب وفتنه 88 را تکرار نمایند./

Image result for ‫اعتراضات سال 88‬‎