السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

یا فاطمه الزهرا

                            نتیجه تصویری برای میلاد فاطمه

   با سلام و عرض تبریک میلاد سیده نسا العالمین حضرت فاطمه زهرا .دختر رسول خدا. همسر امیر المومنین. و ام الائمه صلوات الله وسلامه علیهم اجمعین . و     گرامی داشت مقام مادر و روز زن  . وروز میلاد رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی. این روز شایسته را به همه هموطنان  بخصوص بانوان مسلمان که الگو زندگی خود را  بانوی بزرگ اسلام فاطمه زهرا قرار داده اند. تبریک عرض می کنم./

روز شهدا

                                باسلام به ارواح مطهر شهدا. کسانی که عرشی بودند. با رفتن خود به همه ما زندگی . امنیت . آرامش. ودین باوری را عطا نمودند.

امروز سال روز صدور فرمان امام خمینی رحمه ا... علیه مبنی بر تاسیس بنیاد شهید.می باشد.توسعه فرهنگ شهادت . باعث پرورش  وتبلور استعدادهای درخشان . در جهت دین باوری. روحیه ایثار و شهادت . فداکاری و  از خود گذشتگی جوانان در را دفاع از ایران اسلامی گردید. لازم  است . با تمسک به فرهنگ غنی عاشورایی . از جمهوری اسلامی ایران دفاع نماییم. امروز با تلاش برای یک اقتصاد مقاومتی فراگیر .توطئه های دشمنان این مرز وبوم  را خنثی کنیم .


انتظار ما از شورا

    با سلام  قبل از هرچیز وظیفه خود می دانم از تلاش شورای اسلامی  شاه عبدالله ومالکی . سپاس گزاری نمایم

در دوره های گذشته منتخبین شورای محل در حد توان خود زحماتی را متقبل شده  که از همه متشکر یم. در واقع در هر دوره که با رای  اهالی  افرادی از داوطلبین مسئولیت  شورا ی منطقه را بعهده گرفتند. قسمتی از امورات روستا را در حد بضاعت خود پی گیری نمودند. ولی  شورای  فعال  باید با افراد مختلف جلساتی را تشکیل دهد.انتظارات اهالی را در نظر گرفته. در راستای توسعه روستا برنامه ریزی نماید. در رابطه با توسعه  . لازم است دهیاری وشورا  برنامه  مدونی بر اساس نیاز عموم اهالی تهیه واز شهرستان مطالبه بودجه نموده. در جهت ایجاد پارک وفضای سبز. اسکله  گردشگری و راه دسترسی. تکمیل خیابانهای  رها شده . پی گیری گازرسانی.ایجاد سایت پرورش ماهی ومیگو.ایجاد یک شعبه بانک . که همه اینها بخشی از اشتغال جوانان را نیز پوشش خواهد داد. امید است که شورای جدید هرچه فعالتر برای رفع نیاز های اساسی منطقه تلاش نماید.

صل الله علیک یا بنت رسول الله ص

روایت سوم: پای علی(ع) که به میان می‌آمد...

اللهم صل علی فاطمه وابیها وبعلها وبنیها بعدد ما احاط به علمک

  ادامه مطلب ...

یادواره شهدای منطقه شاه عبدالله

   با سلام و تشکر از پایگاه مقاومت امیرالمومنین روستای رگسفید. و کلیه برگزار کنندگان دومین  مراسم یادواره شهدا ی منطقه شاه عبدالله در روز جمعه بیست ونهم بهمن. که با حضور خانواده های  محترم شهدا . پاسداران وبسیجیان  و رزمندگان سالهای دفاع مقدس .ومردم شهید پرور منطقه در حرم  مطهرحضرت امامزاده عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام برگزار و همراه با مداحی و شروه خوانی وسخنرانی سردار حاجتی از سپاه خوزستان بود. یاد شهدا را گرامی داشته . واز خانواده ها تجلیل بعمل آمد. انشاء ا... همه ما و فرزندانمان بتوانیم راه این شهدا را جهت استقلال وسربلندی کشورمان ادامه دهیم. 

نتیجه تصویری برای شهدای شاه عبدالله


ادامه مطلب ...