السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

فاطمه بضعه منی...

                      با سلام وعرض ادب  و تسلیت ایام فاطمیه.

Image result for ‫یا فاطمه ی زهرا‬‎  

            رمز آفرینش الهی  . بی بی  دو عالم حضرت فاطمه زهرا س می فرماید:

         

ادامه مطلب ...

درود خداوند بر شما ملت بصیر و انقلابی

          با سلام و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 

Image result for ‫22بهمن‬‎


پیام رهبر انقلاب به مناسبت حضور حماسی ملت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۶  

  ادامه مطلب ...

دهه فجرمبارک

      با سلام و عرض ادب . امام خمینی رحمه ا... علیه فرمود: من آمده  ام .تا استقلال وآزادی را به شما باز گردانم.

    

                                                    Image result for ‫دهه فجرانقلاب‬‎      

  دهه فجر را به همه هم وطنان  تبریک می گویم. از خداوند توفیق روز افزون ملت  ایران در همه مراحل .اقتصادی .اجتماعی. سیاسی. نظامی .فرهنگی و... را خواستارم.  بی شک انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی در توسعه همه جانبه  ایران درزمینه استقلال و خود کفایی و عدم وابستگی به امپریالیسم غرب داشته. لکن کشور ما که از دوره قاجار و حتی قبل از آن هم نسبت به کشور های اروپا عقب افتاده بوده . حال هرچقدر که تلاش می شود .باز نگاه می کنیم تا  از توسعه یافتگی فاصله داریم.لذا می طلبد . که همه اقشار ملت در یک مدیریت جهادی برای عمل به اقتصاد مقاومتی  کوشش نمایند تا از وابستگی به قدرتها  رها یی  یابیم.

السلام علیک یا فاطمه الزهرا س

                    صدای شیعه: حضرت آیت الله العظمی بهجت«قدّس سرّه» در فرمایشاتی در مورد وصیت حضرت فاطمه زهرا می‌فرمایند:«این که حضرت زهرا ـ علیهاالسّلام ـ بعد از آن همه مظلومیت، در حال احتضار وصیت نمود که شبانه دفن گردد،(1) کار عجیبى بود که نظیر کار پیغمبران ـ علیهم السّلام ـ است؛ زیرا کار کسى که نزاع کند و مغلوب شود و کشته و شهیده گردد و علیه او قضاوت بشود و آن همه بلاها را ببیند، و با این حال راهى را پیدا کند که خود را مثل غالب جلوه دهد و غالب بودن خود را به دیگران نشان دهد، به کار پیغمبران و اعجاز شباهت دارد، راهى که فکر بشر از فهم آن عاجز بود و آن این که وصیت نمود بدون تشییع شبانه دفن گردد. 


اگر دستگاه حکومت و خلافت به فکرشان مى رسید که حضرت زهرا ـ علیهاالسّلام ـ چنین کارى را مى خواهد بکند، به منزل آن حضرت وارد مى شدند و از انجام آن جلوگیرى مى کردند. 

ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت عرض می کنم.

خوداشتغالی

              با سلام و عرض ادب واحترام

      امروز به برکت جمهوری  اسلامی و اندیشه های مقام معظم رهبری. اکثر روستا ها در زمینه خوداشتغالی. تلاش نموده وپیشرفت هایی داشته اند. متاسفانه ولات ما  هنوز دنبال این هستن که دولت بیاد یک طرحی را اجرا کند. دولت دیگه همه طرح ها داده بخش خصوصی .      اگه دهیار و شورا  ی ولات . برای پیشرفت وعمران وابادانی  طرحی دارن. بایستی یک مقداری بیشتر از این مایه بذارن. دنبال کسب بودجه باشن. منتظر نمونن تا هندیجان همه ارقام بودجه را به روستاهاش  تخصیص بده . بعد اگه اضافی داشته به شاه  عبدا... برسه.