السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

السلام علیک یا شاه عبدالله بن محمد باقر علیهم سلام

معرفی روستا. اخبار . گویش محلی. خاطرات . شعر .......

توسعه روستا

با سلام وتبریک اعیاد شعبانیه . ضمن تشکر و قدردانی از فعالیتها وپیگریهای  دهیار محترم و شورای اسلامی منطقه شاه عبدالله  وبا تشکر از زحمات  فراوان حضرت آیت ا...مطهری . گوشه ای از این پیگیریها در توسعه  و انجام امور روستا هاگزارش شده. تقدیم میگردد:

 

 

در تاریخ 1395/2/19 مهندس حسینی مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان با دعوت حجت الاسلام والمسلمین  مطهری در روستای امامزاده عبدالله حضور یافت  زیارت وبازدید از طرح توسعه حرم ..ساحل دریا ..سطح روستا...ساختمان دهیاری..پروژه پارک...از برنامه های این سفر بود.
در پایان این بازدید در جلسه ایی که با حضور مدیر کل وهیات همراه و اعضای شورای اسلامی و دهیار  روستا در دفتر حرم مطهر برگزار شد، مشکلات و کمبودهای روستا مطرح گردید که با مساعدت وقولهای خوبی از طرف مدیر کل همراه بود.

تشکر از پیگیری شورای اسلامی

 با تلاشهای دهیار محترم وپیگیری اعضای محترم شورای اسلامی روستا یک دستگاه خودرو نیسان سایپا جهت جمع آوری و حمل زباله روستا تامین گردید. بدینوسیله از این اقدام شایسته ایشان تقدیر و تشکرمی گردد.
 

گزارش تصویری مراسم شب میلاد امام حسین علیه السلام

در شب سوم شعبان مراسم خجسته میلاد حضرت امام حسین علیه السلام در حرم مطهر شاه عبدالله ابن محمدباقر علیهما السلام  برگزار گردید.

گزارش تصویری این مراسم تقدیم می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.